بهداشت جنسی, مسائل زناشویی

وسایل مورد نیاز سفر خانوادگی

وسایل مورد نیاز سفر خانوادگی

سعی ما بر این است در این مکان علاوه بر انتشار مطالب زناشویی، نوشته هایی نیز قرار دهیم که مهارت های زندگی شما عزیزان را افزایش دهد. همان طور که از اسم مقاله پیداست هر خانواده ای، وسایل سفر را یک سری موارد برای خودش تعیین میکند.

اما ما میخواهیم به مواردی اشاره نماییم که جز ملزومات هست و همراه داشتن آنها باعث خواهد شد سفری لذت بخش و بی خطر را تجربه نمایید.

برای ما ایرانیان به صورت سنتی سفر رفتن را اقامت در شمال کشور معنی می نماییم و اولین کار بازدید فنی خودرو و تهیه ذعال و کباب پز برای جوجه مسافرت است ولی برخی موارد ساده را فراموش مینماییم که باعث میشود سفرمان دلچسب نباشد.هرچند برخی سفرها با نبود این وسائل، سفر به خوشی به پایان رسیده ولی نبود آنهاه در بزنگاه های سفر شما را دچار مشکل میکند.

لباس مناسب سفر

از اولین ملزومات هر سفری چه زمینی چه هوایی لباس مناسب برای آن سفر می باشد و ترجیحا از لباس هایی استفاده شود که در آنها راحتی کاملی دارید در فصل گرما ترجیحا دارای جنس نخی و خنک باشند و از کفش هایی استفاده شود که در پیاده روی به پا و ستون فقرات شما فشار وارد نکند و همین طور شلوار راحت که در طی سفر با مشکل مواجه نشوید هرچند برای فصل های سرد و یا بارانی لباس مربوط به همان فصل باید همراه داشته باشید.ترجیحا با توجه به زمان سفر حداقل دو دست لباس به همراه داشته باشبد.

وسایل مورد نیاز سفر خانوادگی

کیسه خواب

کسیه خواب و وسابل گرمایشی برای خواب در سفر یکی از ملزومات سفرهای زمینی می باشد مخصوصا تمایل به کمپ زدن در بین سفر داشته باشید. همراه داشتن یک کیسه خواب مناسب علاوه بر داشتن خواب و استراحتی مناسب باعث میشود در ادامه مسیر سفر دچار خواب آلودگی و سوانح رانددگی نشوید.

چادر مسافرتی

یکی دیگر از مورادی که در سفر همراه داشتن آن موهبت هست داشتن چادر مسافرتی می باشد. دوست عزیز در زمان خرید سعی نمایید چادری با کیفیت خرید نمایید و در مقابل قیمت آن مقاوت نکنید. زیرا برای عزیزان که سفرهای زمینی در مسیرهای بلند دارند نعمت چادر لمس خواهد شد.و نکته مهم دیگر که زمان خرید باید توجه داشته باشید وزن چادر و تعداد پنجره آن میباشد که هرچه سبک تر و تعداد پنجره بیشتر رفاه بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد

غذا و تنقلات

همیشه در سفرهای خود غذایی را به همراه داشته باشید که فاسد نشود و بهترین گزینه غذاهای کنسروی می باشد.که باید آنها را 20 دقیقه در آب جوش قرار داد و بعد سرو نمایید. لازم به ذکر هست برخی مواقع شما میتوانید اجاق مسافرتی همراه خود داتشه باشید که این موضوع باعث خواهد به راحتی خوراکی دل چسب را تهیه نمایید

جعبه کمک های اولیه

اولین واکنش به این جمله تویط اکثر افراد این می باشد که مگه قرار هست چه اتفاقی بیفتد که جعبه کمک های اولیه همراه ما باشد دوستان عزیز منظور ما موارد ساده می باشد باند چسب زخم و محلول شستشو و قرص هایی که باید در طول روز مصرف نمایید همیشه تمامی موارد احتیاطی را رعایت نمایید.

خورده ریزه ها و ملزومات مورد نیاز

برخی موارد که مطلب به آنها اشاره نشده در اینجا به صورت مورد خدمتتان اعلام میوشد که همراه داشتن آنها از واجبات سفر هست. نخ و سوزن – فندک-  ژل آتش زا – حشره کش -عینک آفتابی- ضد آفتاب با SPF بالا- چراغ قوه- دستمال مرطوب- ژل شستشوی دست – خمیر دندان، مسواک- صابون حوله سفری- مایع ظرفشویی -سفره یک بار مصرف – لوازم بهداشتی اسکاچ- بطری آب اضافه- فلاسک چای و فلاسک آب.پاوربانک و شارژر موبایل.

کاندوم

گزینه آخر ما برای شما کاندوم می باشد، البته شایان ذکر اکثر زوجین جوان که در ابتدای مسیر زندگی مشترک قرار دارند و برنامه ای برای باردار شدن ندارند بهترین گزینه استفاده از کاندوم می باشد و همراه داشتن آن را به تمامی زوجین پیشنهاد می دهیم تا بتوانید در کمال آرامش و لذت شب های زیبای سفر را صبح نمایید و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

فروشگاه IRCONDOM با سابقه طولانی در امر فروش محصولات جنسی به شما عزیزان بهترین مشاوره را برای خرید مناسب ترین محصول ارائه میدهد.

سفری به شادی و سلامت داشته باشید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “وسایل مورد نیاز سفر خانوادگی

  1. محمد مهدی گفت:

    آخرش خیلی باحال بود، کاندوم از وسایل ضروری سفره ؟ دمتون گرم، ولی کاندوم خالی خالی که نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *