بهداشت جنسی

طرز استفاده از زردچوبه برای تنگی واژن

تنگی واژن

تنگی واژن و بزرگی آلت مردانه از درخواست‌های پرتکرار مردان و زنان است. اما استفاده از هر روش یا شیوه نادرست ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. یکی از روش‌هایی که در جامعه برای تنگ کردن واژن به گوش می‌رسد، استفاده از زردچوبه برای تنگ‌تر کردن واژن است. که در اینجا اطلاعات بسیار خوبی پیرامون طرز استفاده از زردچوبه برای تنگی واژن را در اختیار شما گذاشته‌ایم. اگر به دنبال روشی برای تنگ کردن واژن هستید، حتماً تا انتهای این مطلب از سایت ایران کاندوم را با ما همراه باشید.

آلت بزرگ مردانه و واژن تنگ زنانه

خیلی سریع و ساده بگویم که آلت بزرگتر لزوماً باعث ایجاد لذت بیشتر در زوجه نمی‌شود. این تصور که سایز آلت مردانه از اهمیت بسیار بالایی در کیفیت رابطه جنسی دارد، تا حد زیادی خلاف واقع است. اما درباره تنگی واژن باید بگوییم که به هر حال اگر واژن شُل شده باشد (منظور عضلات واژن) کمی از لذت جنسی کاهش می‌دهد. اما این شُل شدگی یک اتفاق بسیار رایج نیست. پس باید بدانیم که اکثر بانوان با این مشکل روبرو نیستند و لازم نیست دست به اقدامات مختلف برای تنگ کردن واژن بزنند. مگر این‌که تعداد زایمان طبیعی زیادی داشته باشند یا سن آن‌ها بالای 45 سال باشد که حالا ممکن است لازم باشد با معاینه یک متخصص زنان به دنبال راه‌حلی برای تنگی واژن خود باشند.

مردان بیشتر از زنان به دنبال تنگی واژن هستند

درخواست‌های مربوط به افزایش سایز آلت تناسلی مردانه و تنگ کردن واژن زنانه عموماً هر دو از سمت آقایان است و این در واقع به دلیل تمرکز بالایی است که بر روی رابطه جنسی دارند. واقعیت این است که این تلاش بیشتر جنبه روانی دارد و به لحاظ جسمی تاثیر خاصی بر لذت رابطه جنسی ندارند. استفاده از روش‌های گیاهی و … برای تنگی واژن هم عمدتاً درخواست آقایان است.

گشادی واژن

واژن (Vagina) برای همیشه تنگ باقی نمی‌ماند. لگن از ماهیچه‌هایی (Pelvic Floor Muscles) تشکیل شده است که حالت کشسانی دارند و سبب تنگ شدن واژن می‌شوند، این ماهیچه‌ها هنگامی که مقاربت جنسی (رابطه جنسی و دخول به طور مشخص) داشته باشید بازتر می‌شوند. نباید فراموش کنیم که واژن به طور کلّی آمادگی باز شدن به اندازه بسیار بزرگ را به منظور وضع حمل دارد، اما ماهیچه‌هایی که اسم آوردیم، به تنگ نگه داشته شدن آن بسیار کمک می‌کند. پس بانوانی که تنگی واژنشان برایشان مهم است، باید در حفظ توانایی این ماهیچه‌ها بکوشند.

سه دلیل عمده برای گشاد شدن دیواره‌های واژینال وجود دارد:

زایمان: عضلات کف لگن پس از چندین زاد و ولد طبیعی گشاد می شوند، مخصوصا اگر بین بچه ها اختلاف زمانی زیادی وجودی نداشته باشد.

پیری طبیعی: افزایش سن یکی از دلایلی است که بر تنگ بودن واژن تاثیر می‌گذارد. در واقع بهتر است بگوییم احتمالاً هر خانم یائسه‌ای از خانم‌های قبل از سنین یائسگی واژن گشادتری دارد.

دلایل پزشکی: در بعضی موارد نادر، گشادی واژن ناشی از برخی از شرایط پزشکی است.

اطلاعات کامل طرز استفاده از زردچوبه برای تنگی واژن

ما استفاده از زردچوبه (Turmeric) برای تنگی واژن را به شما توصیه نمی‌کنیم. اگرچه این احتمال وجود دارد که استفاده موضعی از زردچوبه روی ناحیه واژن و داخل آن به مدت طولانی، اندکی به جمع شدن آن ناحیه کمک کند! اما استفاده از یک ماده محرک در منطقه واژن کاری بسیار خطرناک است. استفاده از این ماده در واژن به احتمال فراوان با واکنش‌های مخاط آن محدوده روبرو خواهد شد و حساسیت و مشکلاتی نظیر آن را ایجاد خواهد کرد. بنابراین اگرچه که محلول زردچوبه در آب می‌تواند به تنگی واژن کمک کند، اما لطفاً از این کار پرهیز کنید. به علاوه خوب است به شما بگوییم که هیچ مطالعه‌ای این اثر را اثبات نکرده است و این ادعا در حد ادعاهای عامیانه است. که حتی در صورت صحت به دلیل عوارض بهتر است از آن پرهیز کنید.

آیا خوردن زردچوبه به تنگی واژن کمک می‌کند

خیر ! قرص، دارو یا گیاهی که با مصرف آن بتوان عضلات شل شده را سفت کرد در مطالعات عملی جهان شناسایی نشده است !

توصیه نهایی برای سلامت عضو جنسی بانوان

مقاله‌ای با عنوان «از این 6 کار روی واژن خود پرهیز کنید» در سایت پریفیت که سایت معتبر پزشکی است با ادبیاتی ساده (به زبان انگلیسی) وجود دارد که مطالعه آن را به شما توصیه می‌کنم. نهایتا این‌که اگر می‌خواهید واقعاً واژن را تنگ کنید از عمل‌های پزشکی توسط جراح زنان استفاده کنید یا اگر زمان کافی برای این کار دارید، از ورزش‌های کگل استفاده کنید.

روش فوری برای تنگ کردن واژن

ژل‌های کدکس که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند، همچنین کاندوم‌های تنگ کننده بهترین گزینه‌های پیشنهادی ما برای تنگ کردن واژن بدون دردسر و فوری هستند. یک بار این کاندومهای تنگ کننده و ژل مخصوص را ببینید تا اطلاعات کاملی داشته باشید. (روی لینکها کلیک کنید)

کاندوم خاردار اناری، با خاصیت تنگ کنندگی

کاندوم تنگ کننده اناری

کاندوم تنگ کننده اناری

ژل مخصوص تنگ کردن واژن

ژل تنگ کننده

ژل تنگ کننده

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *