بهداشت جنسی, مسائل زناشویی

قوی ترین کاندوم تاخیری

در طی این سال ها در زمینه پخش و فروش کاندوم در کشور فعال هستیم و با با توج به میزان خرید مشتریان و مراکز درمانی و فروشگاه میزان محبوبیت بسیاری از مدل های کاندوم را اطلاع داریم بر همین اساس چند مدل از بهترین کاندوم های تاخیری حال حاضر کشور را خدمت شما عزیزان اعلام می نماییم.

کاندوم های تاخیری به سه دسته تقسیم می شوند

دسته اول: دارای ماده تاخیری کم برای تاخیر متوسط

دسته دوم: دارای ماده تاخیری بیشتر و اکثرا استفاده از ماده بنزوکائین

دسته سوم: علاوه بر داشتن ماده تاخیری دارای تاخیر فیزیکی نیز هستند

تاخیر فیزیکی چیست

به دسته ای از کاندوم های تاخیری گفته می شود که علاوه بر داشتن ماده تاخیری دارای یک حلقه در ابندای کاندوم می باشند که باعث گرفتن رگی در آلت مردانه شده دو کار را انجام می دهد: تاخیر در انزال و جلوگیری از برگشت خون که همین امر باعث سفتی آلت مردانه نیز می شود.

 

کاندوم مکس دیلی کاپوت

این محصول دارای لاتکس نازک و مقاوم و حاوی ماده تاخیری قوی می باشد برای تاخیر در انزال آقایان، این محصول در بسته 12عددی خدمت شما عزیزان تقدیم میگردد.نازکی مقاومت بالا انتقال گرما از ویژگی های این محصول می باشد.

کاپوت مکس دیلی

کاندوم پرولانگ دیلی کدکس

این مدل از شرکت کدکس قبل از اینکه کاندوم تاخیری باشد یکی از محکم ترین و مقاوم ترین های بازار می باشد و میتوان گفت ویژگی دوم این محصول بعد از مقاومت بالا، تاخیر بالا می باشد. این محصول با تاریخ تولید به روز و بسته 12 عددی خدمت شما عزیزان تقدیم میشود.

کاندوم نان استاپ کاپوت

این مدل کاندوم از شرک کاپوت دارای دو ویژگی تاخیر فیزیکی و تاخیر با ماده بنزوکائین می باشد که جز بهرتین های بازار می باشد. این محصول به خوبی توانسته درمان کننده زودازنزالی بسیاری از مشتریان ما باشد. کاندوم نان استاپ کاپوت در بسته 10 عددی و تاریخ تولید بروز تقدیم شما عزیزان می شود.

کاندوم 90 دقیقه کدکس

کاندوم نود دقیقه کدکس که در اصل میشه گفت بروز رسانی شده کاندوم دابل دیلی کدکس هست شباهت های فراوانی با هم دارند.هر دو نازکی و مقاومت بالایی دارند و هر دو از تکنولوژی تاخیر فیزیکی بهره می برند و دارای بنزوکائین می باشند.مدل 90دقیقه خاصیت خنک کنندگی نیز دارد و هر دو محصول همان طور که گفته شد به دو روش فیزیکال و کمیکال باعث درمان زودانزالی می شوند.

ناچ کدکس 90 دقیقه

سخن آخر درباره کاندوم تاخیری

در زمان استفاده از کاندوم تاخیری به این نکته توجه داشته باشید بعد از حدود 5 دقیقه نزدیکی نمایید و کمی صبر نمایید تا ماده تاخیری اثر کامل خودش را بگذارد.

در پایان همچون گذشته اعلام مینماییم تیم فروش ircondom آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. متنوع ترین و بروز ترین محصولات را از ما بخواهید راه های ارتباطی متنوع برای دسترسی راحت تر شما عزیزان.

تلگرام واتس اپ اینستاگرام تماس پیامک همگی در اختیار شماست که بهترین کاندومِ مناسب خودتان را انتخاب کنید و تهیه کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “قوی ترین کاندوم تاخیری

  1. ذاکری پور گفت:

    اگر ماده تاخیری یه کاندوم زیاد باشه یه مشکل دیگه ایجاد میکنه
    من از کاپوت راضی ام، مقدار ماده تاخیری به‌اندازه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *