بهداشت جنسی, مسائل زناشویی

کاندوم خاردار یا ساده مساله این است؟

خاردار یا ساده

در این مطلب از سایت ایران‌کاندوم می‌خواهیم به یکی از مهمترین سوالات افرادی که قصد انتخاب کاندوم دارند، بپردازیم. در بسیاری از موارد مشتریان یا حتی همکاران از ما سوال می‌پرسند که یک کاندوم خوب چه کاندومی است ؟ واقعیت این است که برای انتخاب کاندوم خوب، باید بدانیم شما چه ویژگی‌ها و سلیقه‌هایی دارید ؟ خصوصاً کاندوم خاردار یا ساده، یکی از مهمترین دوراهی‌ها بر سر راه انتخاب کاندوم است.

اهداف شما در استفاده از کاندوم، مهمه !

استفاده از کاندوم چند هدف را دنبال می‌کند که شما حتماً یکی از این‌ها یا همه این‌ها را مورد نظر دارید، پس باید در انتخاب کاندوم ساده یا خاردار به همین اهداف هم توجه کنیم :

  • پیشگیری از بارداری
  • افزایش لذت جنسی
  • ایجاد سهولت برقراری ارتباط
  • پیشگیری (کاهش احتمال ابتلا) از برخی بیماری‌های مقاربتی

حالا شما باید مشخص کنید دقیقاً با کدوم هدف در حال خرید کاندوم هستید، تا بتوان بهترین گزینه را به شما پیشنهاد داد. در ادامه در این‌باره بیشتر صحبت کردیم تا شما بتوانید نه تنها بین کاندوم خاردار و ساده انتخاب درستی کنید بلکه سایر انواع کاندوم را هم به خوبی بشناسید. شاید باورتون نشه، ولی ما در ایران‌کاندوم بیش از 99 مدل کاندوم داریم ! تازه این بدون احتساب مدل‌های مشابه هست !

در ادامه چند دسته بندی مشخص ایجاد می کنیم تا شما راحت تر بتوانید انتخاب نمایید.

زوجین جوان

زوجین جوان

ما در فروشگاه خود برخی محصولات را مخصوص زوجین جوان معرفی کردیم، برای چه این کار انجام شده؟ آیا مدل ها فرق دارند و هر شخصی نمیتواند هر مدلی که دوست دارد استفاده کند؟

همان طور که پیداست زوجین جوان چند ویژگی دارند که باید رعایت شود!

زودانزالی در زوابط زناشویی در ابتدای زندگی مشترک

ترس از بارداری ناخواسته

ترس و احساس درد برای خانم ها

خب همان طور که گفتیم برای زوجین جوان باید مخصولاتی معرفی شود که یک خاصیت روان کنندگی داشته باشند که خانم احساس درد نداشته باشد و مورد دوم حاوی ماده تاخیری باشد که باعث کاهش اعتماد به نفس آقای داماد نشود.

ولی دوستان عزیز فراموش نکنید در روابط ابتدای بیشتر زمان را برای معاشقه صرف نمایید تا نزدکی چون به شدت برای شریک شما این امر مهم می باشد.

بعد از زایمان

رابطه زناشویی بعد از زایمان دچار تغییرات زیادی میشود در همین ابتدا خدمت شما آقایان عزیز باید اعلام کنیم که میزان عشق و محبت شما پس از زایمان باید بیشتر از قبل باشد چون همسر شما با توجه به زایمانی که داشته و تغییر شکل و فرم بدن خود ممکن هست با کمی افسردگی روبرو شود.و اما بریم سراغ اصل مطلب ما دو دسته محصول را به شما پیشنهاد میدهیم یکی محصولات تحریک کننده و تنگ کننده واژن و دیگری محصولات خاردار که هر دوی این محصولات باعث خواهند شد که لذت ارگاسم دوران قبل از زایمان را همسر شما مجدد تجربه کند.

میان سالی

افراد میان سال

وقتی دهه چهارم زندگی را پشت سر می گذاریم با کاهش میل جنسی و برخی موارد در آقایان با شلی آلت مواجه میشویم که متاسفانه برخی افراد سراغ قرص ها و دارو های مضر میروند که هیچ کدام را تایید نمیکنیم چون عوارض به شد خطرناکی خواهند داشت از اختلال در قلب و عروق گرفته تا کلیه و کبد.

بهترین گزینه برای شما استفاده از کاندوم های سفت کننده و کاندوم های خاردرشت و کاندوم های فضایی می باشد که این محصولات باعص خواهند شد هم حجم آلت شما بیشتر شود و هم در به ارگاسم رساندن همسر خود با مشکل روبرو نشوید.

افراد پر خطر

همان طور که می دانید در روابط جنسی خارج از خانواده متاسفانه زیسک خطر به شدت بالاست و احتمال انتقال بیماری های زناشویی خیلی بیشتر است. در این دسته روابط مهمترین ویژگی کاندوم باید مقاومت و استحکام بالا باشد که با پارگی کاندوم روبرو نشوید. که کاندوم های نازک و مقاوم به این دسته دوستان پیشنهاد خواهد شد.

کلام آخر

به عنوان یک دوست به شما عزیزان پیشنهاد میکنم با افزایش زمان معاشقه و در نتیجه به ارگاسم رسیدن همسر خود باعث خواهید شد که زندگی کم تنش تر و آرامش بیشتری را تجریه کنید. سعی نمایید انتخاب کاندوم خاردار و نازک را همسر خود را هم در انتخاب آن شریک نمایید تا در کنار هم خاطرات خوب و خوشی را رقم بزنید.

تیم فروشگاه ircondom آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید محصولات به شما عزیزان می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *