مسائل زناشویی

چیزهایی که دختر خانم‌ها دوست دارند را بدانید !

چیزهایی که دخترها دوست دارند

این مطلب را فقط آقایان بخوانند! وگرنه روش‌های آقایان برای خانم‌ها عیان می‌شود ! چیزهایی هست که هر دختر خانمی آن را دوست دارد برای همین اسم این مطلب را گذاشتیم «چیزهایی که دختر خانم‌ها دوست دارند» ! در ادامه این مطلب از مجله زناشویی سایت ایران کاندوم، می خواهیم رازهای خانم‌ها را برملا کنیم !

چیزهایی که دخترها دوست دارند

واقعاً این‌ها که بین آقایان رایج است، درست نیست ! نه دخترها «آهن‌پرست» هستند و نه آقایان «بی‌وفا» ! لطفاً سیاه‌نمایی نکنیم! واقعیت این است که دخترها به «عشق و علاقه» نیاز دارند و هیچ چیز به اندازه محبت و دوستی آن‌ها را جذب نمی‌کند ! اما خب باید بتوانید این محبت و دوستی را نشان دهید ! اصل ماجرا اینجاست !

اما خب همیشه هم آقایان نیستند که باید خانم‌ها را خوشحال کنند، نوبت به خوشحال کردن آقایان هم می‌رسد و ما حواسمان به آن‌هم هست و در مطالب دیگر مجله زناشویی به آن خواهیم پرداخت.

کاندوم خاردرشت سیلیکونی شاخک دار

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.

کاندوم خاردرشت ناچ کدکس مدل BIG DOTS بسته 10 عددی

قیمت اصلی 84,000 تومان بود.قیمت فعلی 73,000 تومان است.

کاندوم نازک ناچ کدکس مدل Sensitive بسته 12 عددی

قیمت اصلی 84,000 تومان بود.قیمت فعلی 73,000 تومان است.

کاندوم تاخیری ناچ کدکس مدل Ginseng بسته 12 عددی

قیمت اصلی 85,000 تومان بود.قیمت فعلی 73,000 تومان است.

کادوی عاشقانه

منظور یک کادوی گران نیست ! اما کادویی که نشان از عشق و دوستی باشد حتماً دختر خانم را به شما جذب می‌کند! مثلاً یک شاخه گل رز ! یا همان شکلات همیشگی اما این‌بار در یک جعبه خوشگل و قلبی شکل ! کلاً هم از رنگ قرمز غافل نشوید

سورپرایز عاشقانه

مثلاً این‌بار که همسرتان به منزل آمد، یا مثلاً دوستتان که می‌خواست داخل ماشین بنشید، گلبرگ‌های گل رز را در مسیر یا صندلی‌اش ریخته باشید ! خلاصه سعی کنید معمولی نباشید ! البته اگر می‌خواهید واقعاً دختر خانم به شما علاقه‌ند شود، چون این روش‌ها واقعاً هر دختر خانمی را شیفتۀ شما می‌کند ! این‌ها واقعاً چیزهایی هستند که هر دختر خانمی دوست دارد !

لطفاً سنگین و محترم باشید

یکی از مشکلات آقایان این است که خیلی زودتر و بیشتر از خانم‌ها سراغ رابطه جنسی می‌روند ! کمی تحمل کنید ! اجازه دهید رواب عاشقانه به اوج خودش برسد و وقتی به جاهای خوبش رسید، حالا به رابطه جنسی شرعی‌تان هم بپردازید ! همه چیز که مسائل جنسی نیست ! لطفاً حواستان باشد !

کاندوم‌های عاشقانه

حالا که عقد کردید و محبت شما و عشق شما معلوم شده، لطفاً در رابطه جنسی هم متفاوت باشید ! کاندوم‌های عاشقانه از اون چیزهایی است که دخترها دوست دارند و بهتر است بگویم حتماً دوست دارند ! بسته به سن شما یک کاندوم عروسکی خاص و متفاوت یا یک کاندوم خاردار خاص و متفاوت زندگی شما را تغییر می‌دهد ! امتحان کنید !

کاندوم عروسکی شکل قلب

کاندوم عروسکی شکل قلب

مثلاً ما این کاندوم قلبی شکل یا بقیه کاندوم‌های فانتزی عروسکی را به زوج‌های جوان که دختر خانم کمتر از 25 سال سن دارد، پیشنهاد می‌کنیم و اگر سن بالاتر از 25 سال است، پیشنهاد می‌کنیم از کاندوم‌های چند منظوره استفاده کنند، اما واقعاً طرح‌های مختلف کاندوم عروسکی مثل طرح سگ، یا طرح گرگ و … در لحظه‌ای که باز می‌کنید خیلی جذابیت دارد !

در این‌باره خوب است که سایت پینک چری کانادایی را هم ببینید که انصافاً تنوع کاندوم‌ها در سایت ما از آن‌ها هم بیشتر است و شما واقعاً در یک فروشگاه بسیار متنوع کاندوم هستید !

در پایان یک توصیه طلایی درباره چیزهایی که دخترها دوست دارند به شما کنم، صداقت را فراموش نکنید ! در بلندمدت هیچ چیز به اندازه وفاداری و صداقت شما را جذاب نمی کند !

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *