انتخاب همسر, نکات دوستی

صحبت‌های جلسه اول آشنایی دختر و پسر | هر آنچه باید بپرسید

جلسه اول آشنایی

اگر قصد ملاقات با دختر یا پسر موردعلاقه خود را دارید و می‌خواهید آشنایی شما منجر به خواستگاری و ازدواج شود و نمی‌خواهید این اولین ملاقات و آخرین ملاقات شما باشد، باید باهوش و بالغ باشید تا با طرف مقابل آشنا شوید. شما باید بتوانید او را تحت تأثیر قرار دهید و او را تشویق کنید تا شما را بیشتر بشناسد تا این اولین ملاقات منجر به خواستگاری و ازدواج شود؛ بنابراین عاقلانه پیش بروید و تمام قوانین و اصول آشنایی با جنس مخالف را رعایت کنید تا در اولین قرار به نتیجه مطلوب و قابل قبولی برسید. در این قسمت از ایران‌کاندوم به شما می‌گوییم که در صحبت‌های جلسه اول آشنایی دختر و پسر چگونه رفتار کنید و چه سوالاتی را از طرف مقابل بپرسید تا به خوبی با طرف مقابل آشنا شوید و این شناخت منجر به خواستگاری و ازدواج شود.

جلسه اول آشنایی دختر و پسر

جلسه اول آشنایی دختر و پسر

نکات مهم برای شروع یک رابطه موفق

احتمالاً می‌خواهید بدانید که در جلسه اول آشنایی چه بگویید؟ قبل از قرار ملاقات باید بدانید که برای داشتن یک ملاقات اول موفق و کارآمد باید به آنچه به شما پیشنهاد می‌کنیم توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا اگر این نکات را رعایت نکنید ممکن است در وهله اول این اتفاق بیفتد. جلسه آشنایی با یکدیگر آخرین دیدار شما و شریک زندگی‌تان خواهد بود.

·لحن صحبت‌هایتان شبیه به درد دل نباشد!

گفتار بسیار مهم است. ارتباط شما باید واضح و مختصر باشد و از همه مهم‌تر سخنرانی خوبی داشته باشید، اگر در جلسه اول در مورد مشکلات خود صحبت کنید نشان می‌دهد که از وضعیت خود گلایه دارید و فقط به دنبال فردی برای شنیدن درد و دل‌هایتان هستید.

در این جلسه باید طرف مقابل خود را بشناسید و شروع به آزار دادن قلب خود نکنید! فراموش نکنید که اکنون بهترین فرصت است تا خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهید و احساسات منفی را در رابطه خود راه ندهید. حالا که شما در حال مطالعه صحبت‌های جلسه اول آشنایی دختر و پسر هستید، خوب است درباره سوالات جلسه اول خواستگاری و همچنین سوالات درباره اخلاق در خواستگاری هم چیزهایی بدانید.

·عزت نفس بالایی داشته باشید

به طرف مقابل خود نشان دهید که اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارید. اگر به او نشان دهید که اعتماد به نفس بالایی دارید، دیگر شک نخواهد کرد که مهم‌ترین اتفاق در رابطه شما رخ داده است. ازآنجایی‌که در جلسه اول راحت نیستید، ممکن است دست و زیر بغل شما عرق کند، سعی کنید به او نگویید و اجازه ندهید که آن را ببیند. رؤیاهای خود را با او در میان بگذارید. البته، فقط در مورد رؤیاهای خود با شریک زندگی خود صحبت نکنید، بلکه در مورد برنامه‌های خود برای تحقق این رؤیاها نیز با او صحبت کنید. گام‌هایی که برای رسیدن به هدف خود بردارید، نقطه خوبی برای اثبات خودتان خواهد بود.

صحبت های دختر و پسر

صحبت های دختر و پسر

·مکالمه دونفره داشته باشید

در جلسات آشنایی قبل از خواستگاری، صحبت شما دوطرفه باشد، هر دو طرف حرفی برای گفتن داشته باشند و به حرف هم گوش دهند. صحبت یک طرفه معنایی ندارد. گفتگو با طرف مقابل را مدیریت کنید و اجازه دهید هر دو حرفی برای گفتن داشته باشید. وقتی طرف مقابلتان در حال صحبت کردن است، وارد نشوید و گوش کنید، و وقتی صحبتش تمام شد، بگویید که می‌خواهید معرفی اولیه‌تان به پیشنهاد شما منجر شود.

·از فعالیت‌های موردعلاقه همدیگر سؤال کنید

ما شما را تشویق می‌کنیم که در مورد سرگرمی‌های موردعلاقه خود مانند خواندن، گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم صحبت کنید و سوالاتی مانند:

  • چه موضوعی را دوست دارید چه کاری برای تفریح ​​انجام می‌دهید
  • کجا بزرگ شدی؟
  • چه فیلمی را اخیراً تماشا کردید؟

به عبارت دیگر، باید از هر روشی برای شناخت فرد مقابل خود قبل از آشنایی استفاده کنید. زیرا اولین ملاقات بهترین و مناسب‌ترین زمان است که می‌توانید از تمایل طرف مقابل به عشق و ازدواج مطلع شوید.

·از سوالات بسیار شخصی خودداری کنید

شما هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و آن‌قدرها هم راحت نیستید. بنابراین نیازی نیست وارد جزئیات شخصی زندگی همدیگر شوید. مطمئن باشید اگر سؤالات خیلی شخصی بپرسید در ذهن طرف مقابل بسیار بی‌ادبانه تلقی می‌شود. اگر می‌خواهید سؤالی بپرسید، چیزهایی را بپرسید که طرف مقابل نباید در مورد آن‌ها دروغ بگوید. مثلاً از او در مورد شغلش بپرسید، نه درآمدش.

حرف آخر

به یاد داشته باشید که به دلیل تفاوت‌های فراوان در روش‌های ارتباطی بین زن و مرد، ممکن است بعد از اولین ملاقات، یکی یا هر دوی آن‌ها به دلیل احساسات منفی که در آن‌ها ایجاد می‌شود، فکر کنند که تمایلی به ادامه رابطه یا ادامه رابطه نداشته باشند. آن‌ها ممکن است انگیزه خود را برای یافتن شریک زندگی از دست بدهند.

بنابراین قبل از هر چیز باید این تفاوت‌ها را شناخت و راه را برای برقراری گفت‌وگو و رابطه پیش برد، به گونه‎ای که زمینه را برای دیدارهای آتی فراهم کند. نکته مهمی که در اولین جلسه باید در نظر داشته باشید این است که تمام جنبه‌های مثبت حضور خود را نشان دهید، سپس می‌توانید این رابطه را به سمتی سوق دهید که شما را به تشکیل خانواده برساند.

واقعاً اگر برای طی کردن موفقیت‌آمیز جلسه اول آشنایی جدّی هستید، لطفاً تمام توصیه‌هایی که اینجا به شما کردیم را انجام دهید، اگر دوست داشتید منابع درجه اول در این زمینه را هم بخوانید، این لینک برای شماست.

first Date

جلسه اول آشنایی

Conversations of the first session of getting to know a girl and a boy All you have to ask (In English)

If you are planning to meet the girl or boy you like and you want your acquaintance to lead to courtship and marriage and you don’t want this to be your first and last meeting, you should be smart and mature to meet the other person. You must be able to impress him and encourage him to get to know you better so that this first meeting leads to courtship and marriage; Therefore, proceed wisely and follow all the rules and principles of meeting the opposite sex in order to achieve a favorable and acceptable result on the first date. In this episode of Iran Condom, we will tell you how to behave during the first meeting between a girl and a boy and what questions to ask the other party so that you can get to know the other party well and this knowledge leads to courtship and marriage.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *