نکات دوستی

چطور یک دختر را بخندانیم و برای دخترها باحال باشیم !

چطور یک دختر را بخندانیم

شما می‌خواهید با یک دختر خانم ارتباط برقرار کنید ! خب این اصلاً خواسته عجیبی نیست ! و احتمالاً می‌خواهید یک دختر را بخندانید تا به نظر او جذاب‌تر و باحال‌تر بیایید ! این هم خواسته درستی است ! پس شما دقیقاً باید همین مطلب از سایت ایران کاندوم را بخوانید تا بدانید « چطور یک دختر را بخندانیم ! » در ادامه راهکارهایی برای افزایش جذابیت شما نزد دختر خانم‌ها و شیوه خنداندن یک دختر را می‌گوییم. لطفاً در این روش‌ها زیاده‌روی نکنید !

یک مطلبی قبلاً نوشتیم درباره چیزهایی که دخترها دوست دارند، اونم حتماً بخونید.

چطور یک دختر را بخندانیم

چطور یک دختر را بخندانیم

داستان‌های جالب بلد باشید

ماجرا و داستان‌های زیادی باید بلد باشید ! از خاطرات خودتان و دوستانتان اتفاقات جالب بسازید و آن‌را با آب و تاب تعریف کنید ! این روش اثبات شده است و خیلی جواب می‌دهد، شک نکنید. برای خنده را به روی لب دختر مورد علاقه‌تان آوردن باید کلی داستان و ماجرا بلد باشید. مثلاً از شیرین‌کاری‌های خودتان در مدرسه یا چیزهایی شبیه آن . مواظب باشید خیلی زیاده‌روی نکنید و اغراق و دروغ و بزرگنمایی باعث خندیدن اون نمی‌شود.

یک سبک خنداندن ویژه داشته باشید

از چهره خود، از صدای خود و خلاصه ویژگی‌های منحصر به فرد خود برای خنداندن دختر خانم استفاده کنید. سعی کنید سبک طنز و بانمکی و خنداندن شما ویژه و خاص خودتان باشد، نه تکراری و لوس !

وقتی چیز بامزه‌ای می‌گویید، خودتان هم بخندید

بعضی‌ها فکر می‌کنند که موقع خنداندن دیگران نباید خودشان بخندند، حداقل درباره خنداندن یک دختر جوان، این تصور غلطی است، پس خودتان هم موقعی که دارید دختر مورد علاقه‌تان را می‌خندانید، بخندید یا دست‌کم لبخند بزنید.

چند تیکه یا متلک بامزه و بانمک را حفظ باشید

وقتی که لازم است حس طنزگویی و طنّازی خود را به رخ دیگران بکشید، تیکه ها (متلک‌ها) کمکی به شما نمی‌کنند؛ اما زمانی که وقت به مسخره بازی رسید، باید خیلی خوب از آن ها استفاده کنید. تیکه هر چقدر بی‌معنی‌تر، بهتر! می‌توانید تیکه را به طور عمومی بگویید، یا آن را برای دختر مورد نظرتان تغییر دهید. از تیکه‌های مربوط به مسائل جنسی استفاده نکنید، چون بسیاری از دخترها از این جور تیکه‌ها خوششان نمی آید و در مقابل آن احساس معذب بودن می‌کنند.

پیام بامزه در واتس‌اپ و اینستاگرام بفرستید

لزوماً نباید آن حرف خنده‌دار از خودتان باشد ! می‌شود در واتس اپ یک ویدیوی بامزه و باحال بفرستید که او را بخنداند، یا همین کار در اینستاگرام. فقط حواستان باشد همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، شوخی‌های جنسی چندان برای خنداندن دخترها کاربرد ندارد.

روزی nتا پیام بامزه هم نفرستید ! این کار را هر از چند گاهی انجام دهید، ببینید که طرفدار چیست ؟ مثلاً اگر طرفدار سریال Game Of Thrones است از تیکه‌های بامزه و شوخی‌های گیم آو ترونز برای خنداندن او استفاده کنید.

معجزۀ گیف‌های خنده‌دار برای دخترها

بگردید ! بگردید ! بیشتر بگردید تا بامزه‌ترین گیف‌ها را شما پیدا کنید و برای دختر مورد نظر بفرستید. نگذارید کسی قبل از شما گیف بامزه بفرستد. پیشنهاد می‌کنم همیشه سایت GIPHY.COM را ببینید و بامزه‌ترین‌ها را برای او بفرستید.

مثلاً این گیف در روزهایی که پوتین در راس اخبار است

گیف باحال

گیف باحال

عکس‌های خنده‌دار خودتان

مثلاً عکسی از بچگی شما که در آن خیلی خنده‌دار و بانمک هستید. یا مثلاً زمانی که در حال افتادن بودید و عکس از شما گرفته‌اند . این عکس‌های بامزه شما، در بهترین حالت پاسخی که خواهد گرفت این است که او هم یک عکس خنده دار از خودش برایتان می‌فرستند.

طولانی‌تر و بیشتر حرف بزنید !

معمولاً خانم‌ها در روابط دوستانه (نه روابط کاری) ترجیح می‌دهند با آقایانی در ارتباط باشند که بیشتر حرف می‌زنند و اطلاعات عمومی زیادی دارند و خصوصاً این احساس که شما فردی باهوش هستید، برای آن‌ها خیلی جذاب است. مثلاً وقتی می‌گوید که چقدر امروز موهایم بد شده، شما با یک جمله کوتاه نگویید که نه خیلی موهایت خوب است، کلی حرف بزنید و مثال بزنید و از فیلم و … تعریف کنید که نه اتفاقاً موهای تو الان خیلی زیباست !

نکته‌های طلایی خنداندن دختر

اگر بخواهیم در چند نکته بگوییم که چطور یک دختر را بخندانیم این‌ها می‌شود عصاره ماجرا :

  • شوخی‌های خود را با توجه به دختری که روبروی‌تان است انجام دهید، همیشه یک شوخی جواب نمی‌دهد.
  • از اتفاقات اخیر و موارد پیش آمده در اطراف خود برای شوخی کردن استفاده کنید.
  • یک تیکه با مزه بین خودتان داشته باشید، تا با تکرار آن، در شوخی هایتان با هم یک شوخی مشترک ایجاد کنید.
  • استند آپ کمدی ببینید و حس طنز خود را تقویت کنید. اگر فکر می کنید حرف یا موردی برای او بامزه است، آن را برای خودتان بنویسید در جایی.
  • اگر می‌خواهید در هنگام چت کردن باعث خنده دختر مورد علاقه تان شوید، کافیست تا فقط کمی شوخی های خود را با شخصیت و موضوعات مورد علاقه او مرتبط کنید.

In English : This article is about how to make a girl laugh.

You want to communicate with a girl! Well, this is not a strange request at all! And you probably want to make a girl laugh to make her look more attractive and cool! This is the correct request! So you should read exactly this article from the Iran Condom website to know how to make a girl laugh! Next, we will tell you ways to increase your attractiveness to girls and how to make a girl laugh. Please do not overdo these methods!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *